Deli stran
Kontaktirajte nas
Z veseljem vam bomo odgovorili.
Vaše vprašanje
Ime
Elektronski naslov

Objava prireditev

Odpri galerijo fotografij
Dodaj med priljubljene
Prikaži na zemljevidu

Objavljanje prireditev na naši spletni strani je preprosto in urejeno na tržno zanimiv način. Vaše prireditve namreč prevzemamo iz vaših Facebook strani.

Že imate svojo Facebook stran?

V kolikor že imate svojo Facebook stran, nam na naš elektronski naslov le pošljite njen naslov. Podobno kot je naslov naše Facebook strani ta:

https://www.facebook.com/VisitMaribor

imate verjetno vašo stran na naslovu:

https://www.facebook.com/mojastran

Pomembno je, da imate urejeno Facebook stran in ne osebno stran. Kakšne so razlike, si lahko preberete na tej strani.

Na naši spletni strani se bodo po vnosu avtomatsko prikazovale prireditve, ki jih imate v zavihku "Events". Predvidoma bo osveževanje potekalo na vsake 4 ure, tako da bo v roku 4 ur po vaši objavi na Facebook strani prireditev vidna na naši strani.

V kolikor nimate zavihka events, so tu navodila, kako ustvarite zavihek.

Pri vnosu pazite, da uporabljate ključne besede, po katerih bodo obiskovalci iskali in filtrirali prireditve. V našem okvirčku se recimo nahajajo naslednji filtri:

  • koncert
  • vino
  • družina
  • festival
  • vino
  • ...

V kolikor v tekstu ne boste uspeli uporabiti ključnih besed, jih lahko na koncu vsebine dodate z oznakami #, torej:

  • #koncert
  • #vino
  • #družina
  • ...

Še nimate svoje Facebook strani?

V kolikor strani še nimate, si lahko tukaj preberete, zakaj jo je dobro imeti in kako ustvarite svojo Facebook stran.

Kako pripraviti dobro prireditev na Facebooku?

Zelo pomembno je, da pri kreiranju prireditev upoštevate še zamisli, kako prireditev ustvariti na način, da boste pritegnili obiskovalce.

Jezikovne različice

Sistem prireditev trenutno deluje na vseh jezikovnih različicah. V nadaljevanju bo glede na uporabljene besede v tekstu prikaz omejen na posamezen jezik. Če boste torej uporabljali besede kot so "koncert, družina, gledališče", bo prireditev objavljena v slovenski strani. Če boste uporabljali besede, kot so "concert, family, theater" pa na angleški strani.

Namen delitve je, da so prireditve podrejene ciljni skupini. Skratka, če je vaša prireditev organizirana tako, da je primerna za tuje obiskovalce (imate informacije v tujem jeziku, nastopajoče in program), je ustrezna za tuje obiskovalce. V tem primeru je smiselno narediti objavo v angleškem jeziku na vaši Facebook strani.

V kolikor je vaša prireditev zelo (ali izključno) povezana s slovenščino, je smiselno, da na njo ne vabimo tujcev, saj se bodo tam verjetno slabše počutili. Zato v takšnih primerih uporabljajte predvsem slovenske izraze.