Deli stran
Kontaktirajte nas
Z veseljem vam bomo odgovorili.
Vaše vprašanje
Ime
Elektronski naslov
Vaše podatke bomo hranili le za obdobje medsebojne komunikacije in jih izbrisali v roku 3 mesecev od zadnjega sporočila. Za dodatne informacije si preberite Varovanje zasebnosti. Soglašam

Objava prireditev daljših od dveh tednov

Odpri galerijo fotografij
Dodaj med priljubljene
Prikaži na zemljevidu

Pri objavljanju prireditev na Facebooku je trajanje prireditve omejeno na dva tedna. Seveda prireditve včasih trajajo dlje. Ker se prireditve objavljene na Facebooku samodejno prikazujejo na spletni strani Zavoda za turizem Maribor - Pohorje, včasih nastane problem pri prikazovanju takšnih prireditev.

Kaj storiti, ko prireditev traja dlje kot dva tedna?

Postopek objavljanja nove prireditve, ki traja dlje kot dva tedna, se razlikuje od postopka objavljanja ostalih prireditev samo v dveh podrobnostih:

  • Pri prireditvi, ki traja dlje kot dva tedna v nastavitvah označimo samo začetek prireditve.
  • Kjerkoli v opisu prireditve napišemo datum konca prireditve v obliki:
  • #edate : #dd.mm.yyyy#

    Primer objave daljše prireditve

    Na Facebooku želimo objaviti prireditev, ki se začne 29. aprila 2016 in konča 29. maja 2016. Ko urejamo objavo, označimo začetek prireditve z 29. april 2016. Konca ne označimo in pustimo prazno. Opis prireditve napišemo, kot bi ga pri objavljanju prireditve, ki traja manj kot 2 tedna, le na koncu dodamo #edate : #29.5.2016#

    Ko je ustvarjanje prireditve končano, je postopek zaključen. S tem, ko dodamo v opis #edate : #29.5.2016# bo sistem na strani Zavoda za turizem Maribor - Pohorje samodejno zaznal, da je to datum konca prireditve in temu primerno prikazoval prireditev v koledarju prireditev.

    /images/temp/big/2tedna.png