Deli stran
Kontaktirajte nas
Z veseljem vam bomo odgovorili.
Vaše vprašanje
Ime
Elektronski naslov
Vaše podatke bomo hranili le za obdobje medsebojne komunikacije in jih izbrisali v roku 3 mesecev od zadnjega sporočila. Za dodatne informacije si preberite Varovanje zasebnosti. Soglašam

Povabilo k sodelovanju na 35. Martinovanje in Slovenska mlada vina - podaljšan rok prijave do 28. 10. 2018

Odpri galerijo fotografij
Dodaj med priljubljene
Prikaži na zemljevidu

Povabilo k sodelovanju na 35. Martinovanje in Slovenska mlada vina 

  • 35. Martinovanje bo v nedeljo, 11. novembra 2018 na Trgu Leona Štuklja od 10. do 22. ure.
    Glasbeni program: Skupina Avsenik, Manca Špik, Domen Kumer, Mala pihalna godba Neuvirtovi Štajerci in AFS Študent

  • Slovenska mlada vina bodo v ponedeljek, 12. novembra 2018 na Trgu Leona Štuklja od 10. do 20. ure.
    Glasbeni program: Alfi Nipič in 6Pack Čukur

Obvestilo:
Podaljšanj ROK PRIJAVE do nedelje, 28. 10. 2018

V primeru, da na dan, 12. 11. 2018 ponudniki nimajo pripravljenega mladega vina za promet, lahko ponujajo mošt ter ostala vina iz lastne kleti.

    
K sodelovanju vabimo vinogradnike, vinotoče, turistične kmetije, izletniške kmetije in ponudnike gostinskih storitev, in sicer glede na svojo ponudbo v: 
  • CONO A (Trg Leona Štuklja), ki je namenjena zgolj vinogradnikom, vinotočem ter turističnim in izletniškim kmetijam vinorodne dežele Podravje Tisti vinogradniki, vinotoči ter turistične in izletniške kmetije, ki bodo sodelovali skupaj s ponudniki gostinskih storitev, se lahko prijavijo izključno v CONO B. 
  • CONO B (Ulica Maksimiljana Držečnika), ki je namenjena ponudnikom gostinskih storitev. Tisti vinogradniki, vinotoči ter turistične in izletniške kmetije, ki bodo sodelovali skupaj s ponudniki gostinskih storitev, se lahko prijavijo izključno v CONO B. 
  • CONO C (Trg Svobode), ki je namenjena zgolj vinogradnikom, vinotočem ter turističnim in izletniškim kmetijam vinorodne dežele Posavje, Primorske in Podravje (le vinorodni okoliš Prekmurje). Tisti vinogradniki, vinotoči ter turistične in izletniške kmetije, ki bodo sodelovali skupaj s ponudniki gostinskih storitev, se lahko prijavijo izključno v CONO B. 
(Skica prostora se nahaja v nadaljevanju.) 
 
Dvodnevni najem stojnice v izmeri 2 x 1m s streho v CONI A in CONA C je 680,00 EUR z že vključenim DDV oz. CONI B 850,00 EUR z že vključenim DDV
Cena najema stojnice vključuje dvodnevno organizacijo in prijavo dogodka, varovanje prireditve, zdravstveno-reševalno službo, požarno stražo, vse komunalne storitve in oskrbo z elektriko ter vodo, najem mobilnih WC-jev, vse promocijske in oglaševalske aktivnosti v Sloveniji in v tujini. 
Zraven najete stojnice lahko ponudnik postavi največ tri (3) visoke mize. Postavitev stolov oz. sedišč ob stojnicah je prepovedana. 
 
Vsi ponudniki CONE A IN CONE B morajo ponujati vino in mošt vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija, vinorodne dežele Podravje in/ali tradicionalno štajersko kulinariko (v prijavi opišite svojo kulinarično ponudbo – obvezno). Ponudniki CONE C morajo ponujati vino in mošt vinorodne dežele Posavja, Primorske,  Podravje (le-  vinorodni okoliš Prekmurje).   
Prednost pri izbiri bodo imeli ponudniki s kakovostno ponudbo skladno s povabilom k sodelovanju.  
 
Ponudniki, ki bodo sodelovali na 35. Martinovanju in Slovenskih mladih vinih v Mariboru, bodo morali po Odloku o uporabi javnih površin Mestne občine Maribor (št. 9712, 12713, 7/14 in 11/15), uporabljati povratno embalažo
 
Prav tako morajo nosilci živilskih dejavnosti za zagotavljanje varne hrane upoštevati zahteve Uredbe (ES) št. 852/2004 o higieni živil. 
 
Ponudnike, ki ne bodo upoštevali pravil glede ponudbe, razvrstitve v cone, uporabe povratnih kozarcev in prostorskih zahtev (velikost stojnice in število dodatnih miz), bomo primorani ustrezno sankcionirati.  

Prijava: 

  • ime oziroma naziv prijavitelja, 
  • uradni naslov prijavitelja, matična in davčna številka prijavitelja, ime in priimek odgovorne osebe, ime in priimek kontaktne osebe, 
  • predmet / zvrst prodaje oziroma ponudbe na dogodku in glede na to vključitev v CONO A ali CONO B ali CONO C.  
Ker je število mest omejeno, bodo imeli pri najemu in postavitvi stojnice prednost lanskoletni ponudniki; preostali bodo izbrani glede na vrstni red prispelih prijav. 
 
Vaše prijave pričakujemo do:  
nedelje, 28. oktobra 2018, do 24.00. 
 
Prijavo pošljite izključno po elektronski pošti, na e-naslov: mojca.juhart@maribor.si. 
 
O rezultatih izbire vas bomo obvestili najkasneje do 30. 10. 2018. 
 
Organizator si pridržuje pravico, da od vseh sodelujočih zahteva plačilo vseh dogovorjenih finančnih obveznosti vnaprej, najkasneje do torka, 6. 11. 2018.  
 
Za morebitna dodatna vprašanja se obrnite na Mojco Juhart,  na e-naslov: mojca.juhart@maribor.si, telefon: 02 234 66 22. 
 
V želji na uspešno sodelovanje vas lepo pozdravljam!