Deli stran
Kontaktirajte nas
Z veseljem vam bomo odgovorili.
Vaše vprašanje
Ime
Elektronski naslov
Vaše podatke bomo hranili le za obdobje medsebojne komunikacije in jih izbrisali v roku 3 mesecev od zadnjega sporočila. Za dodatne informacije si preberite Varovanje zasebnosti. Soglašam

Unifit Pristan

Naziv: Fitnes klub Maribor
Naslov: Koroška cesta 33, 2000 Maribor
Delovni čas: ponedeljek-petek: 6:00 - 22:00, sobota in nedelja: 9:00 - 21:00
Telefon: +386 (0)31 243 333
Odpri galerijo fotografij
Dodaj med priljubljene
Prikaži na zemljevidu

Fitnes center Uni fit Pristan se razprostira na kar 1000 kvadratnih metrih površine. Ob številnih trenažerjih lahko vadite na 28 kardio napravah, ki so opremljene tudi s televizijo – najljubša španska nadaljevanka in nogometna tekma zdaj niso več izgovor.

Poleg vadbe v fitnesu se lahko odločite tudi za številne termine skupinske vadbe: Barada, Body & Mind, TNZ, Zumba in intervalni trening

Trebuh – Noge – Zadnjica

Je celoten program za oblikovanje telesa, predvsem kritičnih delov, kot so trebuh, noge in zadnjica.
Vadbena ura je sestavljena iz aerobnega dela s preprosto koreografijo (30 min.), krepitve mišičnih skupin in ohlajanja z raztezanjem. Primerna je tako za začetnike kot tudi za tiste bolj trenirane. Skupinska vadba, primerna za vse generacije!

Step TNZ

Koreografirana vadba, pri kateri uporabljamo pravokotno platformo (možna nastavitev višine), na katero stopamo, sestopamo, delamo poskoke in obrate. Je oblika aerobne vadbe, pri kateri porabimo za 30 odstotkov več kalorij kot pri klasični obliki aerobike. Pri vadbi težimo k obremenitvi vseh največjih mišičnih skupin telesa. Najbolj so obremenjene mišične skupine spodnjih okončin in medeničnega obroča.
Zahtevnost je odvisna od koreografije, ritma in višine stepa, na katerem vadite. Navadno velja pravilo: bolj kot je koreografija zapletena in step višji, bolj je trening naporen.
Za krepitev mišic trupa, zgornjih okončin in ramenskega obroča uporabimo lažje uteži ali pa vaje na tleh, kjer predstavlja obremenitev naša lastna teža.

Oblikovanje telesa

Nizko intenzivna vadba za vsakogar. Na sklepe pozitivno učinkujejo le zmerne obremenitve.
Pri vadbi moramo paziti na sklepe in vezi, saj imajo lahko pretirane obremenitve ravno nasproten učinek in pospešujejo obrabo hrustanca. Za krepitev mišic trupa, zgornjih okončin in ramenskega obroča uporabimo lažje uteži, elastične trakove ali pa vaje na tleh, kjer predstavlja obremenitev naša lastna teža.

Vabljeni v največji fitnes v Mariboru!