Deli stran
Kontaktirajte nas
Z veseljem vam bomo odgovorili.
Vaše vprašanje
Ime
Elektronski naslov

Žavcarjev vrh

Naziv: Planinsko društvo Jakoba Aljaža
Naslov: Gosposka ulica 3, 2000 Maribor
Telefon: +386 (0)51 301 380 (g. Franci Duh)
Trajanje: 1,5 ure
Izhodišče poti: Šober (ob Bresterniškem potoku)
Zahtevnost poti: lahka
Dolžina poti: 4,4 km
Odpri galerijo fotografij
Dodaj med priljubljene
Prikaži na zemljevidu

Izhodišče je v Šobru (ob Bresterniškem potoku), pred kmetijo Spodnji Rušnik (358 m), dobrih 100 m za obcestno oznako 4,5 km, ki označuje oddaljenost od Bresternice (križišča pri trgovini). Do sem po cesti, ki vodi proti Gaju. Parkirišče.

Za mostom zavijemo levo po makadamski cesti in se ob potoku napotimo v gozd proti Šolarjevemu jarku. Po slabih 10 minutah udobne hoje po položnem svetu zagledamo v grapi pred seboj krajši slap, mi pa nadaljujemo po cesti, ki zavije desno in se v okljukih ne prestrmo vzpenja po pobočju skozi gozd. Po kakih 25 minutah prispemo iz gozda in izza ovinka ugledamo kmetijo pri Strnadu (555 m). Tu se cesta konča, usmerimo se na gozdno pot. Razgled skozi redko goščavo. Slabih 15 minut kasneje smo pri kmetiji Kočnik (620 m). Mimo dvorišča stopimo v vse bolj iglasti gozd, prečkamo širšo makadamsko cesto in nadaljujemo naravnost po ožjem kolovozu blago navzgor. Razgled!

S kolovoza gremo desno za kratko na cesto, po 150 m z nje ostro desno na gozdno pot. Ta nas v pripelje nazaj na cesto in  kmalu na rob travnatega sedla (770 m) z razpotjem. Tu zavijemo levo po stezi v gozd in že čez dobrih 100 m smo na cesti, kjer se svet zravna. Na poti smo približno 1 h. Usmerimo se levo po cesti proti anteni oddajnika, kjer je na izjemno razglednem mestu ob stari novo zgrajena kmetija Vodopivčevih (800 m). Nadaljujemo do gozda in na razpotju po stezi v gozd. Po 200 m smo pri Koči na Žavcarjevem vrhu (863 m). Skupaj 1h 10 min.

Do vrha (915 m) je še 7 minut hoje po gozdni poti.